Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk is naar u te verzenden. Hou bij gepersonaliseerde artikelen rekening met een langere uitlevertijd doordat u nog een digitale proef per mail dient goed te keuren, voordat wij uw bestelling kunnen produceren.

Het kan helaas gebeuren dat door drukte bij PostNL uw bestelling langer onderweg is dan gewenst. Laura's Kadoshop kan niet aansprakelijk worden gesteld voor leveringen die niet op tijd worden bezorgd door PostNL. Tevens zijn wij bij verlies of beschadiging door toedoen van PostNL niet aansprakelijk. Mocht het product onverhoopt toch beschadigd aankomen, neem dan contact met ons op via info@lauraskadoshop.nl onder vermelding van uw ordernummer. Om uw schade goed te kunnen beoordelen verzoeken wij u om altijd foto's van uw ontvangen zending mee te sturen.

Laura's Kadoshop behoudt het recht om de bestelling te annuleren en het overgemaakte bedrag terug te storten.

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Bestellingen die retour gezonden worden door PostNL (zoals foutief adres of niet afhalen op PostNL punt) worden niet gecrediteerd naar de klant. Klant is zelf verantwoordelijk voor het invullen van een correct adres of het tijdig afhalen van zijn/haar bestelling. Op verzoek kan de bestelling - binnen 7 werkdagen - nogmaals toegestuurd worden; de extra verzendkosten zijn voor de ontvanger.

Verzendkosten [via PostNL]
Nederland: Brievenbuspakje €4,25 / Pakketpost €6,95
België: Brievenbuspakje €9,00 / Pakketpost €12,00
Bij een bestelling vanaf €100 verzenden wij gratis uw bestelling.

© 2015 - 2024 Laura's Kadoshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel